קורס מנהיגות ארגונית
ציר מיומנויות המחר

להתמחות בפיתוח והטמעת
תכניות מנהלים בארגון שלך

עובד.ת בתחום משאבי האנוש,
פיתוח ארגוני או ייעוץ ארגוני?
בדיוק בשבילך פיתחנו קורס ייחודי שיעניק לך את הכלים והידע להוביל בעצמך תוכניות פיתוח מנהלים מקצועיות בארגון שלך.
***הקורס בשיתוף אוניברסיטת בר אילן

קורס מנהיגות ארגונית
ציר מיומנויות המחר

להתמחות בפיתוח והטמעת תכניות מנהלים בארגון שלך

עובד.ת בתחום משאבי האנוש,
פיתוח ארגוני או ייעוץ ארגוני?
בדיוק בשבילך פיתחנו קורס ייחודי שיעניק לך את הכלים והידע להוביל בעצמך תוכניות פיתוח מנהלים מקצועיות בארגון שלך.

***הקורס בשיתוף אוניברסיטת בר אילן

מה בקורס?

ובעיקר:

מה מחכה לך בקורס?

מערכי שיעור לסדנאות ייחודיות בנושאים ניהוליים מרכזיים, כולל מצגות, תרגילים ואבחונים

ידע מקצועי המועבר על ידי מנחים בכירים: ניהול פרואקטיבי ואפקטיבי, שיפור מחוברות של עובדים, פיתוח ואימון עובדים, פיתוח יעדים וחשיבה תוצאתית ועוד

אווירה תומכת וסביבה לימודית מעשירה עם קבוצה איכותית של עמיתים

שילוב עשיר של התנסות מעשית, תרגול מיומנויות וליווי אישי

המנהלים הם הגורם המשפיע ביותר על מחוברות העובדים וביצועיהם בארגון. לא פחות מ-70% מתחושת המחוברות של עובדים נובעת מהקשר עם המנהל הישיר. מחוברות עובדים משפיעה על שביעות רצון, יצירתיות, נאמנות ועוד ובכך על הצלחת הארגון כולו. בעידן העסקי המשתנה במהירות, השקעה בפיתוח המנהלים היא קריטית. ככל שמנהלים יקבלו כלים להובלה טובה יותר, כך יוכלו לתרום יותר להשגת יעדי הארגון. לכן, התפקיד המרכזי של גופי משאבי אנוש הוא לפתח את המנהלים באמצעות תכניות ייעודיות, ליווי וייעוץ אישי.

אל תחמיצו את ההזדמנות להוביל שינוי בארגון שלכם!
מקומות מוגבלים, לפרטים נוספים והרשמה מלאו את הטופס

אז נפגשים?

מתי?

פעם בשבוע
17:00-20:30

מתי?

פעם בשבוע
17:00-20:30

כמה?

הקורס פרונטלי, 8 מפגשים כ-40 שעות אקדמיות

עם מי?

מנחים בכירים ומומחים בתחום הניהול והמשאבי

איפה?

בהוד השרון, תחנת רכבת צמודה וחניה חינם

סגל המרצים בקורס

אודליה אלכסנדרוביץ

מנהלת הקורס ו-SUPERVISOR
בעלים של המרכז להתפתחות אישית ומקצועית, מרצה ומנחת סדנאות בארץ ובחו"ל. יועצת ארגונית, מאמנת אישית, עסקית, ומגשרת מוסמכת, בעלת תואר בתקשורת, ובוגרת לימודי פסיכולוגיה חיובית. מפתחת שיטת ארכיטקטורת חיים הרשומה בסימן מסחרי בישראל ובארה"ב ומכשירה מאמנים לאמן בשיטה. בעלת ניסיון רב בעולם השיווק והמכירות, וותק בעולם ההדרכה, העצמה וההנעה להישגים. מחברת ספרים רבי מכר. בין לקוחותיה: בנקים, חברות אשראי, משרדי ממשלה, חברות ביטוח, הייטק, ועוד.

ויקי חגי

מנהלת מקצועית ומנחת הקורס
מנהלת מקצועית ומנחת הקורס: ויקי חגי , מנהלת משאבי אנוש גלובלית בחברת הייטק, בעולם המשאבי אנוש כ- 15 שנים בתפקידים מגוונים הכוללים ניהול, הובלת תוכניות פיתוח אירגוני, יישום תוכניות פיתוח מנהלים בארגונים, ייעוץ ואימון למנהלים, מרצה ומלווה מנהלים לשינוי המוביל לאימוץ התנהגויות המקדמות השגת מטרות. MBA במנהל עסקים התמחות בהתנהגות ארגונית ו BA בסוציולוגיה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן.

שאלות תשובות

מנהלות מש"א, פיתוח ארגוני, יועצים ארגוניים עצמאים ושכירים, אנשי הדרכה,  HRBP, HR  , משאבי אנוש, או חברות וארגונים שרוצים להכשיר ולפתח את מנהל.ת משאבי האנוש.

תעודת בוגר.ת הקורס מטעם אוניברסיטת בר אילן והמרכז להתפתחות אישית ומקצועית.

הקבלה לקורס מותנית בראיון קבלה אישי. יש לשלוח קורות חיים למייל המצוין על מנת לתאם ראיון. סף הכניסה מיועד למשתתפים הרלוונטיים לתחום משאבי האנוש והפיתוח הארגוני.

הקורס מקנה כלים יישומיים לפיתוח ועריכת תוכניות מנהלים בארגונים, מערכי שיעור מוכנים, טכניקות ייעוץ וליווי אישי, וכן התנסות מעשית בהנחייה והצגה מול קהל. בנוסף, הוא מעניק ידע ניהולי רחב ומעצים את מעמדך כשותף אסטרטגי בתפקיד.

הקורס כולל 8 מפגשים פרונטליים שבועיים בני 3.5 שעות בהוד השרון. הלמידה משלבת סדנאות, תרגול מעשי, הרצאות וליווי אישי על ידי מנחים מומחים בתחום. בסיום מוצג פרויקט גמר מסכם.

הלקוחות שלנו

אודליה אלכסנדרוביץ מפתחת השיטה ומנהלת בית הספר, עובדת עם ארגונים מהגדולים במשק הישראלי ומאמנת מנהלים בכירים במשק. ולכן, כל החומר הנלמד בקורס הוא תוצאה של ניסיון רב שנים.

מתאמנים
0 +
מאמנים בשיטת ארכיטקטורת חיים
0 +
משתתפים בסדנאות
0 +

לפרטים נוספים והרשמה
מלאו את הטופס

Scroll to Top