


אנשים מניחים שהבעיה היא "פחד קהל".
הם חושבים שאם הם רק יפסיקו לפחד, הכל יסתדר.
הפחד הוא לא הבעיה. הפחד הוא הסימפטום.
שאף אחד לא לימד אותך איך לקחת את הידע שכבר יש לך ולארוז אותו כתוכן שארגון ירצה לקנות.
כי זה מה שעומד בין מומחה ל-1:1 לבין מרצה שחברות פונות אליו.
לא הכריזמה.
לא הביטחון.
המתודולוגיה.
איך בונים סדנה שמייצרת שינוי אצל 30 אנשי צוות, איך "מחזיקים" חדר, מה עושים כשמישהו מתנגד או כשהקבוצה שותקת. זו שפה עם חוקים, מבנה וכלים. כשאתה שולט בה, אתה מפסיק להתחנן לבמות ומתחיל לקבל הצעות.
ההכשרה הזו בנויה סביב נקודה אחרת:
לחבר בין הידע המקצועי שכבר יש לך
לבין היכולת להפוך אותו להרצאה או סדנה שארגון מחפש לרכוש.
אנחנו לא עוצרים ב"איך להנחות".
אנחנו ממשיכים ל"מה לבנות כדי שיקנו ממך".
זה אומר שלושה דברים מעשיים:
אתה יוצא עם תוכן ארוז, לא עם השראה.
עבודת הגמר היא סדנה אמיתית שבנית, מוכנה להצגה מול לקוח.
אתה לומד לדבר בשפה של ארגונים.
מה בית עסק מחפש בסדנה, איך ממקמים את עצמך מול מחלקת הדרכה,
ומה מבדיל הצעה שנדחית מהצעה שנסגרת.
במשך שמונה מפגשים,
פעם בשבוע, אנחנו לא לומדים תיאוריות. אנחנו בונים.
מהמפגש הראשון אתם מתנסים,
מתרגלים ומקבלים משוב.
בסוף התהליך יהיו לכם הכלים לכתוב ולפתח את הסדנה שלכם,
ולצאת איתה החוצה.
אודליה היא מנכ"לית המרכז, יועצת ארגונית, מאמנת ומפתחת שיטת "ארכיטקטורת חיים" (סימן מסחרי בישראל ובארה"ב)
יש לה ניסיון בליווי הגופים הגדולים במשק: בנקים, הייטק ומשרדי ממשלה, והיא מחברת ספרי רב-מכר.
זו בדיוק הסיבה שהכלים שתקבלו פרקטיים: הם נבחנו מול הארגונים שאתם רוצים להגיע אליהם.

