הספרים שלי


הספרים הינם מדריכים מעשיים המלווים אותך בהתפתחות האישית והמקצועית שלך.
הספרים מבוססים על שיטת ארכיטקטורת חיים,
ניסיונה האישי של אודליה ועל סיפורי הצלחה של מתאמנים לאורך השנים.
הספרים שלי

הספרים הינם מדריכים מעשיים המלווים אותך בהתפתחות האישית והמקצועית שלך.
הספרים מבוססים
על שיטת ארכיטקטורת חיים,
ניסיונה האישי של אודליה ועל סיפורי הצלחה של מתאמנים לאורך השנים.

להפוך לסיפור הצלחה

ספר זה הוא מדריך מעשי ואינטראקטיבי שיעזור לכם להגשים בדיוק את זה; לגלות את כללי ההצלחה האישיים שלכם, לספר לכם במה אתם יכולים להצליח, להרוויח, ואיך תוכלו לעצב את סיפור ההצלחה האישי שלכם!
הספר ילווה אתכם עם שאלונים, סרטונים, אבחונים ותרגילים שעוצבו כך שתוכלו לקבל תשובות אישיות ולתכנן את מסע חייכם ואת הדרך להגשמת חלומותיכם. לראשונה תקבלו תשובות המותאמות לכם ספציפית.

עלות הספר 80 ₪
במקום
99 ₪

שני ספרים באריזת מתנה!

1. אשריך וטוב לך – המדריך לאושר מאלף ועד תו

"אשריך וטוב לך – המדריך לאושר מאלף ועד תו" האם גם אתם טרודים במירוץ החיים? מנסים לעבור את היום? לשרוד עד סוף השבוע? לגמור את החודש? אולי שכחתם מה משמח אתכם, מה גורם לכם הנאה, מה מצחיק אתכם? "אשריך וטוב לך – המדריך לאושר מאלף ועד תו" נועד להחזיר את האושר לראש סדר העדיפויות! הספר יזכיר לכם מה עושה אתכם מאושרים, יעורר בכם השראה למצוא אושר בתחומים שונים, בדרכים מגוונות ובמה שכבר יש, ילווה אתכם בדרככם לאושר בעזרת הומור ומחקר, רוחניות ומדע.

2. להיות אני במיטבי – המדריך למציאת הייעוד

"מה הייעוד שלי? מה השליחות שלי? מה ללמוד? במה הכי כדאי לי לעבוד? במה אני עשוי להצטיין? באיזה תחום ארוויח הכי הרבה כסף? אילו בן או בת זוג מתאימים לי? מה הדרך הנכונה לי?לכל אחד מכם יש ייעוד, משהו בעל חשיבות שהוא נועד לעשות. מרגע שתמצאו את ייעודכם ותחיו אותו, או לפחות תהיו בדרך להגשמתו, תחוו חיים של סיפוק, של הגשמה עצמית, חיי אושר. תהיו אתם במיטבכם. המדריך הבא יעזור לכם לקבל מענה לכל השאלות החשובות, למצוא את הייעוד שלכם ולהיות אתם במיטבכם – צעד אחר צעד, בפשטות, ואפילו בהנאה.

עלות מארז 2 ספרים רק ב- 80 ₪
במקום
130 ₪

Scroll to Top